08 September 2009

"दशैँ आयो खाउलापीउलाका पाउला चोरी लेयाउला धत्त पापी छुट्टै बसौला"


दशैं पनि त आयो रे हैन भन्दै मेरो साथी ले मलाई भन्दै थीयो म वास्ता नगरे को जस्तो गर्दै आफ्नो काम गर्न थाले समय त डाडा काटी सकेछ सधै झैँ आज पनि रूम मा आई आफनो कपडा फुकाली खाना खान मन पनि लागेन म ओछयान तीर लाग्नु भन्दा पहिला एकपल्ट इमेल चेक गर्छु भन्दै म कम्पुटर खोल्दै अगाडी बढ्छु मलाई आज धरै समय सम्म बस्न पनि मन लागेन कम्पुटर मा मा एक छीन पछि कम्पुटर लाई बन्द गरी बिस्तारा तीर मेरो गन्तब्य लाई मोडे सधै झैँ कीन निन्द्रा लग्थो र मलाई दिउसो साथी ले भनेको कुरा याद आयो साची नेपाल छोडेको पनि त आज एक वर्ष भै सके छ हो मलाई निन्द्रा लागेन म तस्तै कुरा मनमा खेलौन थाले होत साची नेपाल को भुमी लाई छोडेको पनि एक १२ महीना भै सकेछ अबत गाऊ घर मा बडा दशैं ले पनि छोपी सकेछ, सबै लाई आफ्नो दशैं कसरी टार्ने भनी चिन्ता होला, हाम्रो गाउको बाटो खनी दै होला साईला दाईलाई हतीयार सान लाउनु मा हतार होला बीहानै उठी ती माइली भाउजु हातमा झुम्रो अनि पोते आरी ली घर आगन चोख्यौदै होलीन,उता माथ्ला घरे हर्के दाई आज बीहानै नखर्मौली सुन्तली को मा गई सोमरस को धुन मा मस्त छन् होला,उता सधै झैँ छोरा यो वर्ष को दशैं त पक्कै आउछ की भन्दै गरको बरन्डा मा बसी ती बुढी आमा आज पनी छोरा को बाटो हार्दै होलीन बीदेस मा भएको छोरा आउछ भनी उता छोरा को कम्पनी मा बीदा मिलेन यसपाली के गर्न परदेश को जीबन यस्तै हुँदो रहेछ,हुलाकी दाई ले सुन्तली को नाम मा एक चिठी लयाउदेई होलान, ती बिचरी को मन मा कस्तो बज्रपात पर्यो होला आफ्नो भन्ने श्रीमान नै न हुदा सासु सासूरा को खटन मा लौ लौ खाऊ खाऊ भन्ने उमेर मा कस्तो हुदो हो ती सुन्तली लाई,अनि गाऊ घर मा त आज कल मोटर बाटो पनि पुगो होला, यस्तै धेरै परीवर्तन भयो होला हाम्रो गाऊ, ए! नेपाल जाने कान्छा दाई तपाई नेपाल पुगे पछी मेरो आमा लाई पनि तपाई को छोरा अर्को दशैं मा चै पक्कै आमाको हातको टीका थाप्न आउछ रे भनी सुनाई दीनु सबै नेपाली आमा हरु लाई यो दशैं राम्रो होस् कास यो दशैं ले सबै नेपाली दाजु भाईहरु लाई हरेअक दशैँ तीहार आफ्नै भुमीमा परीवार संग मनाउने सक्ती दीयोस हर नेपाली ले आफ्नो परीवार तग्यनु न परोस अर्को दशैं हामी परदेस मा हैन नेपाली भुमी मा मनौनेछेऔ यो दशैं राम्रो होस् सबै को दुख कस्ट हटेर जाओस हर नेपाली आमा,बाबा,दाजु,भाई,सबै नेपाली को पोल्टा मा खुसी को बहर थपोस.........................................मेरो तर्फ बाट तथा सबै आम परदेस मा बस्नु हुने नेपाली को तर्फ बाट यसपालीको बिजय दशमी को सुभकामना.....सुभ होस् मंगल होस् ....हरि श्रेष्ठ,,,,

No comments:

मन परे बाड्नु होस

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More