06 September 2009

समान अधिकारको महत्व


साथी हो तपाई लाई थाहा छैन की कसो? भन्दै थीयो मोबाएलमा की रिंग की रिंग को आबाज ले मेरो कानको जालीनै फुट्ला जस्तो गरी रिंग आयो मैले भन्दै बेलान कुबेलान कसको थुतुनो लाई बजाउन मन लागो भन्दै फोन तीर मेरा हातहरु अगाडी बढौछु मोबाएल को नम्बर मा मेरो नयन पुग्छ नम्बर त लोकल पो रहेछ म फोन उठाउछुएक्कासी रोएको आबाज आउछ म झस्कन्छु! रोएको स्वर तस्माथी पनि केटी को रूहावट आबाज सुन्दा मलाई यस्तो भान हुन्थयो की उनी सारै दुख मा छिन् यक छिन् त डर पनि लागो यस्तो केटी को मुहार हर्न न पाउने देश मा अनि केटा को मोबाल मा केटी को फोन अनि आबाज पछि ती साथी ले रुदै भनेंको सुन्दा मलाई पनि चुप बस्न मन लागेन? उनी आज भन्दा ७ महीना अगी कतार को भिषा मा आएकी रहीछीन उनलाई त घरमा पो काम गर्न को लागि लाएको रहेछ उनले भनेको सुन्दा मेरो आखा नै रसाए उनी अगाडी भन्दै थिइन उनलाई त नराम्रो गरेर शारीरीक यातन दीने गर्दा रहेछन् उनी अगडी भन्दै थीइन उनलाई सबै ले योन सोसड गर्छेंन कहीले काही त बेहोस पनि हुन्छींन रे तर पानी छम्कीएर जानथे यति कै मा मेरो डुय़टी जाने समय हुन्छ म उन लाई भन्दै थिए म तपाई लाई भोली पल्ट कल गर्छु है भन्दै मैले फोन राख्नन अनुरोध गरे/ मलाई डुय़टी मा काम गर्न मन लागेन मैले त उन को नाम र थर पनि सोध्न नै बिर्षछ/ मैले मेरो सबै साथी लाई सुनाए अनि सबैअनि आज सबै उसको ठेगाना नाम पनि सोधीम मलाई कताकता उन लाई जानी राखेको जस्तो लग्यो हो अनि उनलाई मैले सोधे अनि मेरो नमबर कहाबाट पाउनु भो भनी सोद्धा उनी को उतर मा अन्दाज मा भगवान लाई समझेर डाइल गरेको उनको भनाइ थियो जे होस् अनि हामी साथी भै मीली भोली पल्ट फोन गरु भन्दै हामी मोबाइल को नम्बर लाई जोरजोर थीचन थालें............................................................................................. बाकि अर्को दिन मा पोस्ट गर्न छू ,,,

No comments:

मन परे बाड्नु होस

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More